خریدار آرد نول ۲۷ درصد

آرد نول ۲۷ درصد بیشتر توسط قنادی ها خریداری می شود. خریدار آرد نول می‌تواند هم آرد نول فانتزی و هم آرد نول قنادی را خرید کند و در تولید محصولات خود از آن مورد استفاده نمایند. آرد نول در واقع آردی تولید شده از گندم است که می‌تواند دارای استانداردهای خاصی باشد و در صنعت قنادی مورد استفاده قرار گیرد.

آرد نول 27 درصد

تولید آرد نول در ایران

آرد نول به عنوان یک محصول پر نیاز در ایران با درجه های کیفیتی متفاوتی تولید می‌شود. در تولید آرد نول از گندم استفاده می شود، از آن جایی که تولید گندم در ایران در مناطق مختلف انجام می‌پذیرد، در زمینه تولید این نوع آرد در ایران مشکل وجود ندارد و این محصول هم می‌تواند برای تامین نیازهای داخلی در سطح وسیع تولید شود و هم می‌تواند نیاز بازارهای صادراتی را برطرف سازند.

انواع آرد نول موجود در بازار

  • آرد کامل نول
  • آرد ۲۷ درصد نول
  • آرد۳۰ درصد نول
  • آرد ۲۳ درصد نول
  • آرد ۱۵ درصد نول
آرد نول در ایران در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، از این آرد برای تهیه شیرینی و کیک در قنادی های مختلف استفاده می شود.

آرد نول 27 درصد

آرد نول قنادی و کاربرد آن

آرد نول قنادی در بازارهای تجاری بیشتر با نام آرد سفید مورد خرید و فروش قرار می گیرد که میزان سبوس گیری آن بسته به نیاز مشتری می‌تواند بین ۱۵ تا ۳۰ درصد متفاوت باشند. این نوع آرد ها در بازارهای تجاری دارای قیمت فروش بیشتر ی هستند و در واقع این آرد به عنوان یکی از گران ترین انواع آرد ها در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد . همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم طیف کاربردی آرد نول بسیار زیاد است و از این محصول در موارد زیر استفاده می شود:
  • برای تهیه کیک و شیرینی در قنادی ها
  • برای تهیه نان برای تهیه کلوچه

آرد نول 27 درصد

خرید آرد نول ۲۷ درصد

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم آرد نول از گندم تولید می شود. گندم های تولید شده در ایران در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند که هر یک از آنها می تواند در نهایت برای تولید آرد نول متفاوتی مورد بهره گیری قرار گیرند و خریداری شوند. خرید آرد نول در بازارهای تجاری به صورت درصدی انجام می‌شود و این درصد ها مربوط به میزان سبوس گیری این نوع آرد ها است. استفاده از آرد نول در موارد خاص دیده می شود زیرا این آرد به عنوان گران ترین آرد شیرینی در بازار موجود است. مشتریان برای خرید آرد نول ۲۷ درصدی می‌توانند از طریق سایت‌ها و سامانه‌های اینترنتی مختلفی اقدام کرده و این محصول را مورد خریداری قرار دهند.