خرید آرد ۲۳ درصد برای نان باگت

برای خرید آرد ۲۳ درصد برای نان باگت می توانید به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه و یا از سایت های فروش آنلاین نسبت به خرید آن اقدام بفرمایید.
ما روزانه از مواد خوراکی گوناگونی استفاده می کنیم.اما بعضی از این مواد بسیار مهم هستند و به حفظ سلامتی و انرژی ما بسیار کمک می کنند.یکی از این محصولات خوراکی نان است.نان دارای سطح تنوع بسیار گسترده ای است و از انواع گوناگون آن جهت مصارف مختلف استفاده می شود.یکی از گونه های نان که بسیار هم محبوب است، نان باگت است.

آرد 23 درصد برای نان باگت

معرفی نان باگت

نان باگت نوعی نان فرانسوی است.در ایران معمولا از این نوع نان برای ناهار و شام استفاده می شود.یکی از اساسی ترین مواد خام برای پخت نان باگت مانند دیگر انواع نان آرد می باشد.در ادامه مطلب به بررسی آرد مناسب جهت پخت نان باگت می پردازیم.

آرد ۲۳ درصد برای نان باگت

همیشه آردی که از آن جهت پخت نان استفاده می شود مقداری سبوس گیری می شود.این سبوس گیری بسته به نوع نان در درصد های مختلفی انجام می گیرد.
برای پخت نان باگت معمولا از آرد ۲۳ درصدی استفاده می شود.علاوه بر این موضوع برای پخت نان بگت که از دسته نان های حجیم به شمار می آید باید میزان پروتئین آرد چیزی برابر با ۱۲ تا ۱۳ درصد باشد.همینطور لازم به ذکر است که آرد مصرفی در پخت نان باگت از نوع آرد گندم می باشد.

آرد 23 درصد برای نان باگت

معرفی آرد گندم

از نامش هم پیداست که این نوع آرد از دانه های گندم تولید می شود.آرد گندم را می توان پر کاربرد ترین نوع آرد به شمار آورد.آرد گندم را می توانید در انواع مختلفی از بازار تهیه کنید؛ از جمله:

  • آرد سفید
  • آراد کامل گندم
  • آرد جوانه گندم

هر یک از این آرد ها هم به گونه های مختلفی تقسیم می شوند و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

آرد 23 درصد برای نان باگت

فروش آرد ۲۳ درصدی برای نان باگت

همانطور که اشاره شد آرد مناسب برای پخت نان باگت آردی است که نزدیک بهه ۲۳ درصد سبوس گیری شده باشد.این نوع آرد در کارخانه های مختلف تهیه می شود و در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد.فروش آرد ۲۳ درصدی برای نان باگت هم معمولا به صورت عمده و از طریق نمایندگی های فروش شرکت های تولید کننده و یا به صورت آنلاین انجام می گیرد.

قیمت آرد ۲۳ درصد برای نان باگت

پیش از خرید این محصول باید در نظر داشته باشید که برخی از عوامل بر قیمت خرید شما تأثیر خواهند گذاشت.
از جمله‎ی این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند تولید کننده محصول
  • کیفیت آرد
  • حجم خرید شما
  • شیوه خرید شما