خرید آنلاین آرد ۱۲ درصد سنگکی

آرد ۱۲ درصد سنگکی به صورت خرید و فروش آنلاین با قیمت مناسب وارد بازارهای تجاری می شود. استفاده از این نوع آرد برای تهیه نان سنگکی ایرانی انجام می گیرد.

خرید آنلاین آرد 12 درصد

مواد اولیه برای پخت نان چیست؟

همانطور که می دانید برای تولید هر یک از نان های سنتی موجود در بازار ایران نیاز به مواد اولیه مانند آرد با ویژگی‌های منحصر به فردی می باشد. بیشتر آرد های تولیدی کارخانه های کشور بر اساس همین نیازهای نانوایی های سنتی انجام می پذیرد.
ویژگی های کلی آرد های مورد نیاز برای تولید نان های سنتی در استانداردهای ملی ایران ثبت شده است و کارخانه های تولیدی آرد موظف هستند که آردی طبق همین استانداردها وارد بازار فروش کنند.
به عنوان مثال برای تهیه نان سنگکی ایرانی از آردی به نام آرد سنگک با درصد های استخراجی مختلف استفاده می شود.
جالب است بدانید برای تولید نانهای سنگک با کیفیت استفاده از آرد های تیره تر مناسب تر است.
علاوه بر آرد مواد دیگری به عنوان مواد اولیه برای پخت نان در نانوایی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که عامل تخمیر کننده نمونه ای از این مواد می باشند.

خرید آنلاین آرد 12 درصد

روش های تخمیر نان های سنتی

برای تخمیر نان های سنتی از راه‌های گوناگونی استفاده می شود که در ادامه به صورت خلاصه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • استفاده از خمیر ترش: برای استفاده از خمیر ترش در نانوایی های سنتی ابتدا نوع خمیر ترش به نام خمیر ترش اولیه تهیه می شود، سپس خمیر ترش به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت با حال خود قرار داده می شود تا آماده مصرف شود.
  • استفاده از سرکش: در واقع خمیر نوبت پیش پخته روزانه است که حدود ۸ کیلوگرم آن را با ۸۰ کیلوگرم آرد مخلوط می کنند. لازم است بدانید که استفاده از سرکش ویژه نان سنگکی ها است و در مواردی از آن استفاده می شود که دسترسی به خمیر ترش مناسب و آماده مصرف وجود نداشته باشد، زیرا برای تهیه نان های سنتی استفاده از خمیر ترش در اولویت بیشتری قرار دارد.

خرید آنلاین آرد 12 درصد

خرید آرد ۱۲ درصد سنگکی

همانطور که در متن فوق در مورد تولید آرد های مختلف در کارخانه های تولیدی ایران بحث شد، این موضوع مشخص شد که آرد های مورد استفاده در تولید نان های مختلف با درصدهای مختلف و طبق استانداردهای ملی تولید می شوند.
و در هر یک از نانوایی های سنتی از آردهای مخصوص استفاده می‌شود. خرید آرد ۱۲ درصد سنگکی ویژه استفاده در نان سنگکی ها می تواند از طریق فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان با قیمت مناسب تری انجام گیرد.
آرد ۱۲ درصد سنگکی با قیمت مشخص شده از طریق شرکت های تولید کننده آرد در ایران وارد بازار تجاری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.