خرید و فروش آردنول ۲۷ درصد

فروش آردنول ۲۷ درصد به عنوان آرد سفید مخصوص استفاده در شیرینی پزی ها از طریق مراکز مختلفی انجام می‌شود. در زمینه خرید و فروش آرد نول فروشگاه های اینترنتی نیز در حال فعالیت هستند.

آرد برنج درجه یک

مشخصات آرد نول۲۷ درصد

آرد نول در واقع همان آرد سفید است که در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول از گندم های تولید شده در مناطق مختلف ایران تولید می‌شود.
منظور از آرد نول ۲۷ درصد میزان سیوس گیری این محصول است. یعنی آرد نول به میزان ۲۷ درصد سبوس گیری شده و می‌تواند برای تولید کیک و شیرینی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید آنلاین آرد 12 درصد

انواع آرد موجود در بازار

  • آرد کامل
  • آرد تیره
  • آرد سبوس گرفته
  • آرد ستاره
  • آرد نول

تقسیم بندی انواع آرد گندم از نظر مقدار گلوتن با یکدیگر تفاوت دارند. معمولا آردی که برای تهیه نان از آن استفاده می‌شود دارای میزان گلوتن بالایی است و همین امر باعث می شود که استحکام نان در کنار تولیدی آن حفظ شود و نان شکل خود را داشته باشند.

آرد ‌هایی که گلوتن موجود در آنها کمتر است نرم تر هستند و می توانند برای تهیه انواع کیک و شیرینی از آنها استفاده شود.

خرید آنلاین آرد 12 درصد

گلوتن چیست؟

گلوتن در واقع همان ماده از گندم است که سیلا کی ها به آن حساس اند و این ماده در واقع همان چیزی است که چسبندگی خمیر و ورز آمدن آن را موجب می شود.

فروش آردنول ۲۷ درصد

همان طور که در بحث قبلی اشاره کردیم میزان سبوس گیری آرد نول به صورت درصدی مشخص می‌شود و این درصد نشان‌دهنده این است که این محصول می تواند در چه موارد مورد استفاده قرار گیرد.
استفاده از آرد نول یا همان آرد سفید بیشتر در قنادی ها و برای تهیه کیک و شیرینی های مختلف دیده می شود، اما در برخی موارد استفاده از این نوع آرد برای تهیه ماکارونی نیز دیده می شود.
گلوتن موجود در آرد نول کم است و همین باعث نرمی این مدل آرد می شود و استفاده از آن را در صنایع مختلف قنادی امکان پذیر کرده است. فروش آرد نول از طریق مراکز عرضه انواع آرد ایرانی برای مشتریان در سراسر ایران انجام می‌شود.
فروش این محصول به صورت اینترنتی نیز امروزه رایج است و دارای طرفداران بسیار زیادی است.