مراکز خرید آرد ۱۲ درصدی سنگکی

خرید آرد ۱۲ درصدی سنگکی تولید شده در مراکز تولیدی آرد در ایران، با قیمت های مشخص شده ای انجام می پذیرد.

خرید آرد 12 درصدی سنگکی

تولیدی آرد سنگکی

درصد سبوس گیری آرد سنگکی طبق استاندارهای ملی بین ۷ تا ۹ درصد اعلام شده است از این رو این نوع آرد به عنوان یکی از آردهای کامل در تهیه نان شناخته شده می باشد.
نوع آرد سنگکی دارای چسبندگی بسیار بالایی است و از این رو برای طبخ نان سنگک قابلیت بسیار بالایی دارد.
استفاده از آرد سنگک در شیرینی پزی ها امکان پذیر نیست زیرا خاصیت چسبندگی زیاد این محصول باعث می شود بافت کیک و شیرینی خراب شود.
نان سنگک حاوی سطح بالایی از ویتامین ها، کلسیم، پروتئین و آهن است.
در تولید نان سنگک از آردی استفاده می شود که فیبر بسیار خوبی دارد و به راحتی حل می‌شود و برای سلامتی بدن بسیار مناسب است.
آرد سنگکی کالری خیلی زیادی ندارد از این رو می تواند برای تمامی سنین مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
جالب است بدانید نان سنگکی در صدر نان‌های پرطرفدار ایران قرار دارد و به صورت عمده در تولید آن از آردهای سبوس دار استفاده می شود. ویژگی های نان سنگکی:

  • طعم خوب
  • عطر بی نظیر
  • مغزی بودن
  • قابلیت سیر کنندگی
  • دارای قابلیت هضم آسان
  • استفاده از آن برای صبحانه

خرید آرد 12 درصدی سنگکی

شیوه پخت سنتی نان سنگکی

همان طور که می دانید شیوه پخت سنتی نان سنگک و شکل و طعم متمایز این نوع نان باعث شده است که استفاده از آن در فرهنگ و سفره ایرانی دارای ارزش بالایی باشد و بسیاری از مردم از این نان برای خوردن یک صبحانه کامل استفاده کنند.
استفاده از نان سنگکی برای کودکان بسیار توصیه می‌شود زیرا این نوع نان در دورانی که سلول های عصبی در حال رشد هستند،آهن بسیار زیادی وارد بدن می کنند و باعث می شوند که کودک باهوش شود.

خرید آرد 12 درصدی سنگکی

خرید آرد ۱۲ درصدی سنگکی

در بازارهای تجاری تولیدی آرد، این محصولات به صورت درصدی به فروش می رسند یا به عبارت دیگر کیفیت آردهای تولید شده در کارخانه های مختلف به صورت درصدی بیان می‌شود و فعالان اقتصادی و نانوا های سنتی منظور از درصدهای بیان شده در این حوزه را به خوبی درک می‌کنند.
خرید آرد ۱۲ درصدی سنگکی نسبت به دیگر آرد ها از قیمت فروش بالاتری برخوردار است.