پخش آرد ۲۳ درصد برای تولید نان فانتزی

پخش آرد ۲۳ درصد برای تولید نان فانتزی ، پس از تولید در کارخانه ها توسط مراکز پخش که در شهر های مختلف مستقر هستند، صورت می گیرد.
یکی از مهم ترین نیاز های بشر برای ادامه زندگی و زنده ماندن، احتیاج به غذا و خوراک است.از گذشته های دور تا اکنون، بشر از شیوه های مختلفی برای تأمین این نیاز اساسی خود استفاده کرده است.یکی از قدیمی ترین انواع مواد خوراکی مورد استفاده بشر نان بوده است.نان ها با گذشت زمان دچار تکامل شده اند و اکنون ما با گونه های مختلفی از آن مواجه هستیم.

آرد 23 درصد برای تولید نان فانتزی

نان و فواید آن

مصرف نان همواره توسط متخصصین تغذیه تجویز شده است.نان یک ماده غذایی کامل است که خاصیت چاق کنندگی زیادی هم ندارد.به همین دلیل امروزه خیلی ها به جایگزین کردن نان به جای برنج روی آورده اند. از جمله فوایدی که این ماده خوراکی به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تأمین کننده انرژی بدن
  • دفع راحت تر
  • کمک به کاهش وزن
  • کمک به بهبود عملکرد مغز

آرد 23 درصد برای تولید نان فانتزی

انواع نان

همانطور که اشاره شد از ابتدای پخت نان توسط بشر تا اکنون، همواره با گونه های مختلفی از آن مواجه بوده ایم.برخی از نان ها که در کشورمان یافت می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند، موارد زیر هستند: 

  • نان لواش تافتون
  • نان سنگک
  • نان بربری
  • انواع نان فانتزی
  • نان های حجیم و نیمه حجیم
  • و … .

هر یک از این نان ها به شیوه های مختلف و با مواد اولیه گوناگون ساخته می شوند.

آرد مناسب برای تولید نان فانتزی

برای تهیه نان های مختلف بسته به نوع نان و میزان حجمی که دارد، از گونه های مختلفی از آرد استفاده می شود.معمولا آرد مورد استفاده در پخت بیشتر نان ها آرد گندم است.تفاوت این آرد ها در درصد سبوس گیری آن ها می باشد.برای مثال آردی که برای تهیه و پخت انواع نان فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد، آرد ۲۳ درصد می باشد. 

آرد 23 درصد برای تولید نان فانتزی

فروش آرد ۲۳ درصد برای تولید نان فانتزی

انواع آرد با درصد های مختلف سبوس گیری در کارخانه های مختلف در سراسر کشور تولید می شوند.پس از تولید آرد، این محصول توسط نمایندگی های مختلف در سطح بازار توزیع می شوند و به فروش می رسند.علاوه بر نمایندگی ها، سایت های فروش آنلاین هم در این امر شریک هستند.

خرید آنلاین آرد ۲۳ درصد

اگر صاحب نانوایی صنعتی هستید و یا قصد پخت انواع نان فانتزی در منزل را دارید می توانید از طریق سایت های اینترنتی نسبت به خرید آن اقدام کنید. شما می توانید از طریق این سایت ها علاوه بر خرید محصول، قیمت آن را هم استعلام بگیرید.

صدف آرد

مشتریان و متقاضیان آرد فانتزی برای مصارف خانگی می توانند این آرد را از مجموعه صدف آرد تهیه نمایند.

آرد فانتزی در صدف آرد به صورت خرده و عمده به فروش می رسد.

مشتریان و متقاضیان آرد فانتزی می‌توانند جهت خرید اینترنتی نسبت به ثبت سفارشات خود در فروشگاه صدف آرد اقدام نمایند.  

برای خرید عمده آرد فانتزی و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:  

شماره تماس مدیریت:    ۰۹۱۲۱۶۴۲۵۶۱

شماره واتس آپ:          ۰۹۳۸۷۰۷۲۵۲۹