فروش آرد ۲۳ درصد برای نان فانتزی

فروش آرد ۲۳ درصد برای نان فانتزی ، پس از تولید عمده در کارخانه ها، توسط نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر صورت می گیرد که می توانید به آن ها مراجعه بفرمایید. معمولا از نان های سنتی استفاده می کنید یا فانتزی؟ اگر از نان فانتزی استفاده می کنید، طرفدار کدام نوع آن هستید؟ آیا می دانید این نان ها چگونه پخته می شوند و نیاز به چه موادی دارند؟ برای پاسخ به این سوال تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

آرد 23 درصد برای نان فانتزی

معرفی نان فانتزی

نان های سنتی گونه ای از انواع نان می باشد که در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده اند.بیشتر انواع این نان ها مربوط به کشور های خارجی هستند. اما با توجه به پیدا کردن طرفدار در ذائقه ما ایرانی ها، در سطح وسیعی در کشور تولید می شوند.از جمله انواع نان های فانتزی می توان به باگت، کروسان، همبرگر، پیراشکی و … اشاره کرد. 

ویژگی های نان فانتزی

نان ها معمولا به دو دسته حجیم و غیر حجیم تقسیم بندی می شوند.نان های سنتی که از گذشته های دور در ایران تولید می شوند در دسته نان های غیر حجیم قرار دارند.از جمله این نان ها می توان به لواش و سنگک اشاره کرد.اولین و بارز ترین تفاوت نان های فانتزی با گروه سنتی، حجیم بودن آن ها است.تفاوت دیگر مربوط به نحوه پخت و مواد اولیه این نان ها می شود که سبب همین حجم می شوند. 

آرد 23 درصد برای نان فانتزی

تولید نان فانتزی در ایران

نان های فانتزی در ایران به صورت ماشینی و در کارگاه های پخت انواع نان فانتزی تولید می شوند.برخی دیگر از انواع این نان ها هم در کارخانه ها و درحجم بسیار زیاد تولید می شوند.این نان ها به دلیل بسته بندی معمولا از لحاظ بهداشتی در سطح بالا تری قرار دارند. 

فروش آرد ۲۳ درصد برای نان فانتزی در ایران

برای تهیه انواع نان فانتزی در ایران معمولا از آرد ۲۳ درصد استفاده می شود.این آرد پس از تولید در کارخانه ها از راه های مختلفی به فروش می رسند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • نمایندگی های پخش و فروش
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • سایت های فروش آنلاین

آرد 23 درصد برای نان فانتزی

قیمت آرد ۲۳ درصد نان فانتزی

اگر شما هم صاحب کارگاه یا کارخانه تولید نان فانتزی هستید و قصد آگاهی از قیمت آرد ۲۳ درصد را دارید می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

  1.  ارتباط با کارشناسان فروش در نمایندگی های پخش و فروش
  2.  استعلام قیمت از طریق سایت های فروش اینترنتی

البته طبیعی است که برخی از عوامل مانند برند تولید کننده محصول و یا حجم خرید شما بر قیمت نهایی تأثیر گذار باشند.

صدف آرد

آرد فانتزی در صدف آرد به صورت خرده و عمده به فروش می رسد.

مشتریان و متقاضیان آرد فانتزی می‌توانند جهت خرید اینترنتی نسبت به ثبت سفارشات خود در فروشگاه صدف آرد اقدام نمایند.
 
برای خرید عمده آرد فانتزی و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:
 

شماره تماس مدیریت:    ۰۹۱۲۱۶۴۲۵۶۱

شماره واتس آپ:          ۰۹۳۸۷۰۷۲۵۲۹