پخش آرد نول ۳۳ درصد برای تولید کیک

آرد نول ۳۳ درصد برای تولید کیک در قنادی های مختلف از طریق مراکز پخش اینترنتی به فروش می رسد. قیمت پخش آرد نول در این مرکز به صورت آنلاین انجام می شود.
خوشبختانه امروزه در ایران کارخانه های تولید کننده آرد در سطح وسیع به تولید این محصولات مشغول هستند.
در کارخانه های تولید آرد از مدرن ترین سیستم های روز دنیا استفاده می‌شود تا محصولی با کیفیت عالی تولید و روانه بازار شود.
رعایت استانداردهای جهانی در این کارخانه ها باعث شده است که تولیدات این مراکز در طی گذشت زمان بیشتر شود و مشتریان آن ها رضایت کامل را از این نوع آرد ها داشته باشند.

آرد نول ۳۳ درصد برای تولید کیک

تولیدی آرد نول در ایران

کارخانه های تولیدکننده انواع آرد در ایران بسیار زیاد هستند در هر یک از این کارخانه‌ها آرد های متنوعی تولید می شوند که می توانند در بازارهای تجاری دارای طیف کاربردی متفاوتی باشند.
مهم ترین کارخانه های تولید آرد و بزرگترین آن ها می توانند در زمینه تولید انواع آرد نول در حال فعالیت باشند.
آرد نول در واقع یکی از پرمصرف‌ترین آرد های مورد نیاز در تهیه انواع کیک و شیرینی است.
این نوع آرد دارای گلوتن پایینی است که می‌تواند با این شاخصه مفید در تولید کیک ها و شیرینی های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
پروتئین های موجود در آرد نول به عنوان نوعی آرد گندم بسیار زیاد هستند که می‌توانند دارای فواید و خواص منحصر به فردی برای سلامتی انسان داشته باشند.
آرد نول در بازار های تجاری به صورت سبوس گیری شده به مشتریان عرضه می گردد.

آرد صفر سه نول

آرد سفید قنادی چیست ؟

آرد سفید قنادی در واقع همان آرد سبوس گیری شده نول است که می‌تواند در مدل‌های مختلف و با درصدهای سبوس گیری متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی از تقسیم بندی آرد نول را بیان می نماییم:

  • آرد صفر سه نول مخصوص قنادی
  • آرد صفر چهار نول مخصوص قنادی

تفاوت این دو نوع آرد در میزان سبوس گیری آن ها و همچنین به میزان گلوتن آنها بستگی دارد.
در زمینه تعیین قیمت انواع آرد نول نرم تر بودن و سفید تر بودن این محصول باعث افزایش قیمت آن می شود.
بیشتر قنادی ها ترجیح می دهند آرد سه صفر را برای تهیه محصولات خود مورد استفاده قرار دهند و در اولویت بعدی از آرد چهار صفر استفاده می کنند.

آرد صفر سه نول

فروش آرد نول ۳۳ درصد برای تولید کیک

همان طور که در بحث قبلی اشاره کردیم آرد نول به عنوان سفید ترین آرد موجود در بازار در صنعت قنادی دارای کاربردهای بسیار ویژه ای است.
این محصول در صنعت قنادی در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و طیف کاربردی آن نسبت به میزان سبوس گیری و میزان گلوتن در این صنعت بسیار متفاوت است.
فروش آرد نول ۳۳ درصد برای تولید کیک و شیرینی در قنادی های مختلف از طریق مراکز خرید و فروش متفاوتی در اختیار مشتریان قرار داده می شود.
امروزه یکی از پرکاربرد ترین و مدرن ترین روش های خرید و فروش انواع آرد ایرانی خرید و فروش اینترنتی است.
در این خرید و فروش مشتریان می توانند سفارش محصولات خود را به صورت مستقیم و به صورت اینترنتی ثبت نمایند و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.