مراکز عرضه آرد روگن

صفحه اینستاگرام فروشگاه خرید عمده پشتیبانی واتس آپ

عرضه آرد روگن ، مخصوص استفاده در تهیه نان های چاودار از طریق مراکز فروش اینترنتی انواع آرد ایرانی برای مصرف کنندگان آغاز شده است.

عرضه آرد روگن

آرد روگن چیست؟

روگن در بازارهای تجاری با نام چاودار نیز معروف و مشهور می باشد.اگر بخواهیم به توضیح این اصطلاح بپردازیم باید بگوییم رو گن در واقع یک نوع غلات است که شکل ظاهری شبیه شکل دانه گندم دارد ولی از دانه گندم کوچک تر بوده و رنگ آن تیره تر است.
کشت روگن در مناطقی با آب و هوای سرد انجام می پذیرد.
روگن در واقع یک از سازگارترین غلات هایی است که در شرایط سخت آب و هوایی و معمولا در مناطقی که امکان کشت گندم در آنها وجود ندارد به صورت عمده کشت می شوند.
قطب اصلی کشت روگن امروزه آسیای صغیر و ایران شناخته شده می‌باشد.استفاده از غلات روگن هم مانند دیگر غلات ها برای تهیه آرد در ایران بسیار رایج می باشد.
آرد روگن تولید شده در کارخانه های مختلف، وارد نانوایی های تولید نان روگن شده و نانی با نام تجاری نان چاودار وارد بازار مصرف می شود.

عرضه آرد روگن

فواید مصرفی نان روگن

استفاده از آرد روگن در تهیه نان دارای خواص و فواید بسیار زیادی است که در ادامه به شرح برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  • نان روگن محرک تولید انسولین است.
  • نان روگن حاوی آرد چاودار باعث می شود قند خون به کندی بالا رود.
  • استفاده از نان چاودار برای بیماران دیابتی بسیار با اهمیت است.
  • استفاده از نان های چاودار باعث تسکین دردهای مفصلی می شود.

جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین ویژگی های نان چاودار در بین دیگر نان ها این است که در تولید این نوع نان از جوش شیرین استفاده نمی شود.

عرضه آرد روگن

عرضه آرد روگن

همانطور که در گفته های قبلی ذکر شد غلات روگن در ایران در مناطق سردسیر به صورت عمده قابل کشت قرار می‌گیرد.از این رو عرضه آرد روگن در بازارهای تجاری از طرف ایران بسیار مثبت و پر رونق دیده شده است.استفاده از آرد روگن علاوه بر تهیه نان در ایران در تهیه نان کشورهای دیگر نیز به چشم می خورد.
به نوعی که برخی از کشورها هم چون کشور آلمان استفاده از آرد روگن را به عنوان مهم‌ترین آردها در نانوایی‌های خود مورد بحث قرار می دهند. بنابراین عرضه آردروگن در بازارهای داخلی و همچنین در بازارهای صادراتی می‌تواند پتانسیل اقتصادی بسیار بالایی را از آن تولید کنندگان این نوع غلات در ایران نماید.