پخش کننده آرد چاودار

آرد چاودار در بازارهای تجاری با درصد تولیدی های متفاوت مورد استفاده صنایع مختلف قرار می گیرد. پخش کننده این نوع آرد محصولات خود را با قیمت مشخص شده ای در بازار ارائه می دهد. آرد چاودار با نام تجاری آرد روگن در بازارها مورد استفاده قرار می گیرد.تولید این نوع آرد از یک نوع گیاه غلاتی به نام روگن انجام می‌گیرد. روگن یک غلاتی است با شاخصه های منحصر به فرد که با توجه به سازگاری های مختلفی که با اقلیم های سرد و خاک های غیر حاصلخیز دارد کشت این گیاه در اکثر مناطق اروپایی رایج می باشد. استفاده از آرد چاودار بیشتر در کشورهای پیشرفته همچون آلمان به چشم می‌خورد.در این کشور‌ها کارشناسان غذایی معتقد هستند که آرد چاودار می‌تواند جایگزین آرد گندم شود و از این رو این محصول به صورت عمده در سبد غذایی خانواده های این نوع کشورها قرار گرفته است.

آرد چاودار

خواص مصرفی آرد چاودار

فواید مصرفی آرد چاودار بسیار بالا است به نوعی که از این آرد برای رفع بسیاری از بیماری ها استفاده می شود.

ارزش غذایی آرد چاودار

آردچاودار بسیار مغذی است و دارای بافت های فشرده تری از پلی ساکارید می باشد که باعث جذب آب در معده انسان می شود و باعث افزایش احساس سیری می گردد. همچنین این نوع آرد خواص در پی دارد در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:
  • با مصرف آردچاودار قند خون انسان به صورت کندتری افزایش می یابد و برای بیماران دیابتی بسیار مناسب است.
  • آرد چاودار دارای فیبر های غذایی بسیار زیادی است و به هضم سریع نان کمک می کند.
  • استفاده از نان چاودار فاکتور احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ را به شدت کاهش می دهد.

آرد چاودار

فروش اینترنتی آردچاودار

آردچاودار امروزه یکی از محبوب ترین انواع آرد ها در بازارهای تجاری است که برای تهیه نان و کیک و همچنین سوپ از آن استفاده می‌شود. فروش این محصول به صورت اینترنتی امروزه در ایران بسیار رایج و گسترده شده است. فروش اینترنتی آردچاودار از آن نظر گسترده و رایج است که به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه ها و سایت های اینترنتی انجام می پذیرد. مشتریان می توانند با اطمینان کامل نسبت به خرید این نوع آرد اقدام نمایند.

آرد چاودار

قیمت خرید آردچاودار

بهتر است بدانید آرد چاودار بیشتر در کشور های اروپایی همچون کشور فنلاند و آلمان مورد کشت و برداشت قرار می گیرد.در این کشورها آردچاودار همراه با محصولات و غذاهای فرآوری شده توسط این محصول بخش مهمی از وعده‌های غذایی مردم را شامل می شود. امروزه استفاده از آرد چاودار در بین مردم ایران هم رایج شده است.قیمت خرید آردچاودار در بازارهای تجاری ایران بسته به شرایط اقتصادی کشور تعیین و مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرد.