عرضه کننده آرد ۱۸ درصد بربری

شما می توانید با مراجعه به مراکز عرضه کننده  آرد ۱۸ درصد بربری  ، در شهر های مختلف کشور، این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری بفرمایید. ما آدم ها از گذشته های بسیار دور از دانه های مختلفی به عنوان وعده غذایی استفاده می کردیم.اگرچه این دانه ها در ابتدا به صورت خام استفاده می شدند.اما بعد ها با آسیب کردن آن ها توانستیم گونه های مختلفی از خوراکی را تهیه کنیم.از جمله پر مصرف ترین دانه ها که از آسیاب آن ها آرد تهیه می شد تا در پخت نان استفاده شوند، گندم و جو بودند.در این مطلب به معرفی انواع آرد خواهیم پرداخت. 

آرد و نحوه تهیه آن

آرد در خانه همه ایرانی ها وجود دارد و همه ما بار ها از آن استفاده کرده ایم.این پودر های معمولا سفید رنگ که ما آن را با نام آرد می شناسیم از آسیاب کردن دانه های غلات به دست می آیند. این دانه ها شامل گندم، جو و یا ذرت و نخود می شوند. 

آرد 18 درصد بربری

دلایل تنوع در آرد

اصلی ترین مرحله در تولید آرد آسیاب کردن غلات است.اما این همه ماجرا نیست.در تولید آرد، به خصوص آرد گندم عملیاتی تحت عنوان سبوس گیری انجام می شود.دلیل اصلی این کار وجود مقدار زیادی از فیتات در سبوس گندم است.این عامل موجب می شود جذب آهن و املاح معدنی در بدن کاهش پیدا کند.به همین علت عمل سبوس گیری هنگام تهیه آرد گندم بسیار متداول است و همواره انجام می شود. 

معرفی آرد ۱۸ درصد بربری

آرد ۱۸ درصدی به آردی گفته می شود که ۱۸ درصد سبوس گیری شده است.از این نوع آرد برای تولید و تهیه نان بربری استفاده می شود.این اعداد هم هر ساله توسط وزیر بهداشت تعیین و اعلام می شود.درصد سبوس گیری آرد برای تهیه و پخت نان های مختلف، متفاوت می باشد. 

آرد 18 درصد بربری

خرید آرد ۱۸ درصد بربری

در کشور کارخانه های مختلفی به تولید آرد با درجه سبوس گیری های متفاوت می پردازند.جهت خرید آرد ۱۸ درصدی بربری به صورت عمده بهترین راه مراجعه به نمایندگی این شرکت ها می باشد.در بسیاری از موارد این آرد ها به صورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی هم قابل خریداری هستند. 

قیمت آرد ۱۸ درصد

همانطور که اشاره شد کارخانه ها و شرکت های مختلفی مشغول به تهیه و تولید انواع آرد هستند.نام و برند این شرکت ها بر قیمت محصول تأثیر گذار می باشد.عامل دیگری که بسیار در قیمت مؤثر است، حجم بسته بندی محصول است.معمولا آرد ها در بسته بندی های مختلف ۵ کیلویی، ۱۰ کیلویی، ۴۰ کیلویی و … به فروش می رسند.